Kiitos ja kaunis,onks mitään vaarallisempaa kuin hiljaset hetket,jolloin on muka aikaa ajatella MUKA viisaita????No,tämä junttipa ajatteli,ja perusteelliseti.Lopputuloksena oli,et kuinka helvetisti mä vihaankaan omaa elämääni,tsiisus....tätä paskaa ku mielessä jauho tarpeeks kauan,johtopäätöski oli selvä...et kiitti nii vi...ti,nyt riittää.ja kuin helposti se käviskään,jos ei tolla apteekilla sais kaikkien aikojen övereitä ja matkalippua valhallaan,ni ihme olis.Tätä ko mietiskeli aikansa,iski varmaan joku onneton järjen kipinä,ja säikähdin vähän helvetisti,mietinks mä tosiaanki,vakavissani tollasia.Jälkeenpäin ku aattelee,ohan täällä vielä jotain.Yx henkilö pitäis saada tavattua,vaik vaan hetkeks....ja muutama muistomerkki euroopas pitäs nähdä....no joo,ja varmaan ikävystytin kaverit illalla näillä jorinoillani.Koskahan ne käskee mun tukkia turpani,tai siis kirjotus käden.Mutta kaipa tästä oli joku hyväki seuraus,mun on pakko tunnustaa,et mun psyyke ei kestä tän sonna handlaamista yksin,son se psykopaatterin aika tilattava.Huomen Viroon,mut ylihuomenna hoidettava se aika.pakko,prkl.....
  Hyvää yötä,sano mummo ku silmät puhkes!